1

O Prometeusz Finanse Sp. z o. o.

  1. Czym jest Prometeusz Finanse Sp. z o. o.?

    Firma Prometeusz Finanse działa na rynku od 2005 roku. Udzielamy pożyczki online oraz offline. Zapewniamy elastyczne i przejrzyste warunki spłat – bez ukrytych opłat.

    Spółka oferuje szeroką gamę produktów finansowych, które są dostosowane do potrzeb oraz oczekiwań klientów.

  2. Czy Prometeusz Finanse Sp. z o. o. jest firmą godną zaufania?

    Wartością nadrzędną firmy jest bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych naszych klientów. Chronimy dane za pomocą zapór sieciowych oraz kodów dostępu. Dane klienta nie są udostępniane osobom trzecim.

  3. Czy jak wyrażę zgodę na Pełnomocnictwo do Podpisania Umowy Pożyczki, będzie to bezpieczne?

    Pełnomocnictwo do Podpisania Umowy Pożyczki jest niezbędne do tego, by móc otrzymać pożyczkę on line w oparciu o uproszczone procedury. Wyrażając zgodę na Pełnomocnictwo, dajesz nam tylko upoważnienie do podpisania w Twoim imieniu umowy o wnioskowaną pożyczkę. Pełnomocnictwo nie daje Nam uprawnień do innych czynności, dlatego jest to w pełni bezpieczne.

2

Proces aplikacji wniosku / Procesowany wniosek

  1. Jak zaaplikować po raz pierwszy o pożyczkę?

    To proste. Skorzystaj z kalkulatora znajdującego się na głównej stronie internetowej. Za pomocą suwaka dobierz interesujące Cię parametry pożyczki.

    Następnie wypełnij formularz do wniosku, podając podstawowe informacje: dane personalne, numer telefonu, numer rachunku bankowego, adres e-mail (w tym momencie zweryfikujemy . Po wysłaniu wniosku otrzymasz informację o konieczności weryfikacji danych osobowych, poprzez Twój rachunek bankowy, do którego logujesz się z wykorzystaniem systemu Kontomatik.

    Kontomatik jest szybszą alternetywą od przesyłania 1gr. Jest to bezpieczna aplikacja wykorzystywana przez banki i inne instytucje finansowe do potwierdzenia twojej tożsamości.

  2. Czy mogę zrezygnować z wniosku po jego wysłaniu?

    Oczywiście. Logując się do Profilu Klienta, można zrezygnować z wniosku.

  3. Kiedy otrzymam odpowiedź?

    Informacja o uruchomieniu pożyczki przychodzi za pośrednictwem wiadomości SMS. W przypadku gdy decyzja uległaby zmianie, konsultanci skontaktują się i przedstawią inną propozycję.

  4. Dlaczego otrzymałem decyzję negatywną?

    Firma może odmówić udzielenia pożyczki ze względu na:

    • – figurowanie w rejestrze dłużników bazy BIK
    • – brak możliwości kontaktu telefonicznego , e-mail z klientem
    • – nieprawidłowe dane we wniosku
    • – zbyt wysokie ryzyko niespłacenia pożyczki.

    Prometeusz Finanse Sp. z o. o. wszystkie decyzję w sprawie pożyczki podejmuje, indywidualnie dokonując oceny klienta na podstawie zebranych informacji oraz dokumentów. Spółka może odmówić udzielenia pożyczki, jak i również zmniejszyć kwotę bez podania przyczyny.

  5. Czy jeżeli otrzymam decyzję negatywną mogę zawnioskować po raz kolejny o pożyczkę?

    Tak. Po 90 dniach od momentu wydania decyzji negatywnej będziesz mógł ponownie ubiegać się o pożyczkę.

  6. Czy kontaktujecie się z pracodawcą , aby zweryfikować zatrudnienie?

    Analityk może wydać decyzję o weryfikacji w zakładzie pracy. Informacja taka zostanie przekazana podczas rozmowy z konsultantem. Możesz odmówić weryfikacji i zrezygnować z wniosku.

  7. Pożyczka została mi przyznana. Kiedy otrzymam pieniądze?

    Wypłata pożyczki będzie przekazana na konto bankowe, podane we wniosku oraz zweryfikowane systemem kontomatik. Przelew realizowany jest w ciągu 15 min od momentu , gdy uruchomisz pożyczkę na swoim Profilu Klienta. Przelewy realizowane są w godzinach pracy firmy – 8:00-18:00.

  8. Czy wysyłacie umowę pożyczki na adres korespondencyjny?

    Umowa jest wysyłana na adres e-mail i udostępniona na Profilu Klienta. Po uruchomieniu pożyczki należy ją wydrukować, podpisać i wysłać na adres siedziby firmy ul. Paderewskiego 48, 25-502 Kielce lub drogą elektroniczną na adres e-mail.

    Ufamy Ci, że jako pożyczkobiorca dopełnisz swoich obowiązków i po otrzymaniu zgody zobowiążesz się do tej czynności.

3

Kolejna Pożyczka

  1. Kiedy mogę się ubiegać o kolejną pożyczkę?

    W momencie gdy otrzymasz informację SMS-em lub e-mailem o spłacie pożyczki, możesz wprowadzić wniosek o następną pożyczkę.

  2. Jak aplikować o kolejną pożyczkę?

    Wystarczy, że zalogujesz się na swój Profil Klienta i za pomocą suwaka wybierzesz pożyczkę jaka Cię interesuje. Jeżeli analityk wyda inną decyzję w sprawie wniosku, konsultanci zadzwonią i przedstawią Ci propozycje.

  3. Czy mogę ubiegać się o podwyższenie kwoty obecnej pożyczki?

    System automatycznie wyślę do Ciebie propozycję na kilka rat przed końcem spłaty obecnej pożyczki , w której zostanie określona wysokość proponowanej pożyczki oraz liczba rat.

  4. Czy mogę otrzymać drugą pożyczkę ratalną przed spłatą obecnej?

    Niestety nie, należy uregulować całość zobowiązania.

4

Spłata

  1. Jak mogę sprawdzić, ile wynosi całkowita kwota do spłaty całości pożyczki?

    Na Profilu Klienta podawana będzie aktualna kwota do spłaty na dany dzień.

  2. Czy jak spłacę wcześniej pożyczkę, to kwota zostanie pomniejszona? Czy przysługuje mi zwrot?

    Kwota do spłaty na dany dzień, podana w Profilu Klienta, jest pomniejszona o odsetki ustawowe od umowy.

  3. Czy mogę zmienić termin spłaty pożyczki?

    Niestety nie. W momencie uruchomienia pożyczki przygotowany jest harmonogram spłat i pozostaje on bez zmian.

  4. Czy mogę wydłużyć termin spłaty pożyczki?

    Nie ma takiej możliwości. W przypadku problemów z terminową spłatą pożyczki należy skontaktować się Działem Windykacji pod nr telefonu 801000606 lub przez adres e-mail profimo@prometeusz.org.pl

5

Profil klienta

  1. Jak mogę zmienić dane jeśli uległy zmianie?

    Wystarczy, że zalogujesz się na Profil Klienta i w Edycji zmienisz dane. W przypadku zmiany dowodu osobistego (poprzedni stracił ważność) bądź rodzaju dochodu należy wysłać dokumenty potwierdzające ten fakt na adres e-mail profimo@prometeusz.org.pl

  2. Co mam zrobić, jeśli zapomniałem hasła?

    Jeżeli zapomniałeś hasła przy logowaniu się na Profilu Klienta podstawi się informacja przypomnij hasło. Po naciśnięciu, wyślemy Ci na adres e-mail link, w którym po jego otworzeniu będziesz mógł wprowadzić nowe hasło.

  3. Jak usunąć Profil Klienta?

    Profil Klienta można usunąć na podstawie wniosku wysłanego na: drogą pocztową na adres siedziby firmy, tj. ul. Padewskiego 48, 25-502 Kielce adres e-mail profimo@prometeusz.org.pl

  4. Czy mogę wydłużyć termin spłaty pożyczki?

    Niestety nie. W momencie uruchomienia pożyczki przygotowany jest harmonogram spłat i pozostaje on bez zmian.